Dodací a platební podmínky

 

PPL logo

Doručení Česká republika:

Balíček Vám doručí společnost PPL na adresu nebo zvolený Parcel shop – doručení kurýrem (doba dodání 1-2 pracovní dny)

  • Doručení na adresu zákazníka – 90,- Kč
  • Doručení na zvolený  Parcel Shop - 80,- Kč                                                                     

Doručení na Slovensko:                                                                    

Balíček Vám doručí ZÁSILKOVNA (doba dodání 1-3 pracovní dny).                                                                                    

  • Doruční na zvolenou pobočku Zásilkovny nebo Z-Box - 109,- Kč
  • Akceptujeme pouze online úhradu bankovním převodem nebo platbu kartou

 

Možnosti platby :

1/ Platba kartou
Až objednávku dokončíte, přesměrujeme vás na platební bránu Comgate. Tam zadáte údaje své platební karty a objednávku bezpečně zaplatíte. Tato metoda je zdarma.

2/ Platba online bankovním převodem
Až dokončíte objednávku, přesměrujeme vás pomocí platebního tlačítka vaší banky přímo do online bankovnictví. Tam pak jen platbu potvrdíte a je hotovo. Banky, které platbu tlačítkem umožňují: Česká spořitelna, ČSOB, Era, Raiffeisenbank, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta Money Bank, UniCredit Bank a Sberbank. Tato platební metoda je zdarma.

3/ Platba standardním bankovním převodem
Až dokončíte objednávku, pošleme vám na e-mail platební údaje – částku, variabilní symbol a číslo našeho účtu. Jakmile platba dorazí na náš účet, balík odešleme.Tato platební metoda je zdarma.

4/ Platba dobírkou
Objednávku zaplatíte, až vám dopravce předá do rukou balík. Platit můžete hotově i kartou. Tato platební metoda je zpoplatněna částkou 30,- Kč.

Poskytovatele platební brány je společnosti ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana 

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Jak probíhá dodání balíku u PPL?

Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 17. hodinou, kde Vám ji předá. O doručování zásilky budete kontaktování předem formou SMS nebo cca 2hod před doručením telefonicky. Je možné dohodnout jiný termín, hodinu doručení, případně dodací adresu. Pakliže nebude zásilka po 2 neúspěšném doručení převzata, vrací se zpět na náš sklad.

Cenu zásilky leze uhradit řidiči platební kartou na místě.

 

JAK PROBÍHÁ DODÁNÍ BALÍKU U ZÁSILKOVNY?

Doručovatel zásilku přepraví na zvolené výdejní místo a bude vás informovat formou sms či e-mailem o jejím uložení

nebo

doručí balíček na zvolený Z-BOX což je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny, díky kterému si zásilku vyzvednete, když máte čas. Cena doručení je stejná jako na kamenná výdejní místa.