Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

 

Jaká je záruční lhůta na výrobky?

Na zboží se vztahuje minimální záruční lhůta 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. Daňový doklad (faktura), který zasíláme v elektronické podobě jako příloha mailu o vyřízení objednávky, zároveň slouží jako záruční list.

 

Jak postupovat pokud mi přijde poškozená zásilka?

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout doručený balíček a pokud je obal značně poškozený, tak zásilku od dopravce nepřebírat a informovat nás o tom na e-mail: kucernak@kucernak.cz.

Pokud jste zásilku od přepravce převzali a zboží v balíčku je poškozené pečlivě zdokumentujte poškození (foto) a bez zbytečných průtahů, nejpozději však do tří pracovních dní, kontaktujte přepravní společnost, se kterou sepíšete zápis o škodě. Je nutné si ponechat obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace. Bez uvedeného zápisu o škodě nemůžeme zahájit reklamaci zboží u přepravce, a tudíž vám nemůžeme poškození výrobku vzniklé při přepravě uznat.

Kromě sepsání zápisu o škodě u přepravce je nutné reklamovat zboží i u nás. Ihned vás budeme kontaktovat, a pokud uznáme vaše nároky jako oprávněné, zajistíme dopravu náhradního zboží v perfektním stavu.

 

Co dělat pokud mi přijde neúplná zásilka či jiný výrobek?

Bohužel i toto se může stát. Prosím, kontaktujte nás na e-mailu: kucernak@kucernak.cz a vše obratem vyřešíme.

 

Reklamace vad vzniklých během užívání

1. Reklamaci by měl zákazník uplatnit bez zbytečných odkladů, ihned po zjištění vady. (Rozlišujeme mezi opotřebením výrobku v důsledku intenzivního a nevhodného užívání, a poškozením v důsledku skryté vady.)

2. Za vadu nelze považovat takovou, která vznikla v průběhu užívání v důsledku nepřiměřeného či nešetrného zacházení, násilnou či neodbornou manipulací.

3. Reklamaci zboží budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží, resp. výrobci takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení.

 

Ihned po zjištění závady nás kontaktujte na e-mail kde uvedete:

1. Popis závady

Uveďte název zboží a stručně popište důvod reklamace. Ke kladnému vyřízení může pomoci i fotografie dokumentující závadu.

2. Kopii faktury

Pokud již nemáte k dispozici doklad o zakoupení zboží, pokuste se nám napsat číslo objednávky a fakturační adresu, na kterou byla vystavena.

3. Volbu vypořádání

Pokud je výrobek zaslaný k reklamaci opravitelný, řešíme reklamaci opravou nebo výměnou vadné části. V případě, že není možné výrobek opravit, budeme Vás kontaktovat ohledně způsobu vypořádání reklamace což může být zaslání nového výrobku nebo vrácení částky.

 

Zboží k reklamaci je možné doručit těmito způsoby:

 

1. Poštou na adresu: Kompletní reklamované zboží zasílejte řádně zabalené proti poškození na adresu:

Dřevovýroba Milan Kučerňák, Nevojice 87, 68501 Bučovice

2. Osobně v místě provozovny Dřevovýroba Milan Kučerňák, Nevojice 87, 68501 Bučovice . Doporučujeme předem nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, kde se dohodneme na době předání.

 

Kolik času máme na vyřízení reklamace?

Maximální doba pro vyřízení reklamace je 30 dní ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. Reklamaci ale řešíme vždy co nejdříve. O výsledku vás informujeme emailem nebo telefonicky.

 

Náklady za dopravu

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na naše náklady.

 

 Pokud zboží neodpovídá mojí představě?

 Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné lhůty 14 dnů od data jeho převzetí.

Stačí nás kontaktovat na náš email a uvést, že odstupujete od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu, na který chcete vrátit peníze. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14denní kalendářní lhůty.

 

Kam zboží zaslat?

Zboží můžete vrátit osobně nebo zaslat na adresu:

Dřevovýroba Milan Kučerňák, Nevojice 87, 68501 Bučovice

Náklady spojené s dopravou zboží si kupující hradí sám.

 

Jak rychle vrátíme peníze?

Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží.

 

Vrátí se vám celá částka?

Pokud vrátíte zboží nepoužité a v původním stavu, vrátíme vám zpět na účet celkovou hodnotu vámi objednaného zboží, včetně dopravného. Náklady za dobírku ale zpětně neproplácíme.

 

Právo na vrácení zboží ve 14denní lhůtě se nevztahuje:

- na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ

- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího (např. gravírování vlastního textu)